Одного погляду на цю таблицю достатньо, щоб дізнатись, хто ж перемагає у творчому змаганні медіа-холдингу. Змаганні?
Багато - це добре, але ж вони дуже різні, ті здобутки. Щось вартує більше, а щось менше. А що саме? А наскільки?
От я спробував це змоделювати. Приблизно, так, щоб була зрозуміла ідея.
Ну і тепер ясно колективу Базальт, що треба робити, щоб наздогнати і перегнати Мармур, так же? Один есей на ЮТюб чи п'ять новин в Фейсбуці.
А чому та сама новина вартує по-різному? А як подумати?
А чого нема ТікТока? А чи треба ставити Телеграм? Ні, ну я не знаю, треба обговорити.
Немає коментарів:
Дописати коментар