вівторок, 19 липня 2022 р.

Запоріжжя, школа 19

Вона, звісно, вже не школа, а  гімназія, але ж і школа в якомусь загальному розумінні. Наповнена здобувачами освіти. А як на мене, то просто шкільним народом (школярі+вчителі+батьки), про якого і буде розповідь. Щоправда, не безпосередні враження, а опосередковані. Здобуті (знов нагадали про себе здобувачі) на сайтах (гімназії і холдингу), а ще у Фейсбук-групі. 

Холдингу? Так, так, буде цікаво...

Сайт школи

Заходьте, познайомтесь зі школою як такою. Гімназією, так.

Мені дуже сподобалось. Саме з точки зору сайтобудування: просто, ясно, зручно - саме таким має бути шкільний сайт. От, тільки, Фейсбук-групу я не знайшов. Згадка про неї є у глибині меню, але не посилання. Як на мене, то воно має бути якесь таке більш виразне, щоб відвідувач бачив відразу, натискав і приєднувався до компанії. 

Але самоврядування і поруч Республіка мрія трохи здивували - як так? Хіба це не одне й те саме? Розберемось. Читаючи Положення і Закон. А може єдиним текстом, воно так краще сприймається.

Не забудьте зайти ось куди: специфікація кластеру або реєстр інтернет-ресурсів. В вашій школі так само? Більше чи менше складових? Чи важко сказати?

Сайт холдингу

Так, медіа-холдінг, а не якась там шкільна газетка (ось його модель). Адже ми в ХХІ сторіччі, що навкруг? Медіа, то і в школі запровадили свій холдинг. Чи кластер. Це вже кому що більш до смаку, але є і нюанси в тих визначеннях, про це далі поговоримо.

А от я знайшов ще журнал як частину холдингу чи кластеру. І Фейсбук-сторінку журналу. І Статут холдингу.

Фейсбук-група

І вже нарешті група. І сторінка, на якій одна група. А чого ж не більше? Адже зазвичай у школи є багато напрямків роботи, а відтак спільнот, вже це стандарт до певної міри. Але й про це ще поговоримо.

Семінар

Так, відбудеться дистанційно, директор школи визначить його формат остаточно, але для початку я зроблю пропозицію: виступають у якості спікерів заступники директора (двоє - з навчання і виховання), подаючи свої есеї на власних сайтах чи блогах, а участь в обговоренні беруть всі, кому цікаво. Включно з педагогами, що їх я запрошу по різних форумах, а також учні і батьки Гімназії №19. Масштабна акція виходить, правда? В часі ми не обмежені, тому можемо й місяць проводити цю дискусію, а що?

Чому есеї, а не пости в Фейсбук-групі? Або, скажімо, лайки при якихось чужих повідомленнях. Тому, що хочеться надати подальшій розмові системного характеру, а не якогось такого, знаєте, фрагментарного. Питання, що вже поставлені тут по тексту, вони зачіпають окремі моменти інформаційної роботи Гімназії, але ж то саме окремі моменти. Це не зважені оцінки й продумані пропозиції, це, так би мовити, заспів, прелюдія. 

А як підсумок того семінару буде наказ директора про розвиток холдингу чи кластеру чи системи самоврядування в новому навчальному році. Чи щось таке, знаєте, стратегічне. Ну я так думаю, сподіваюсь, бо для чого є дискусія загалом? Щоб узгодити план спільної роботи. А що це як не наказ директора?

От такі пропозиції, ще ми й про них поговоримо.

Аж тут виринає Новий формат... А у подальшому ще і Самоврядування. І окрема група, що опікується Медіаосвітою


Немає коментарів:

Дописати коментар